måndag 16 november 2015

Nu är vi på tåget!

Det var stressigt, hade jag packat allt jag skulle behöva under denna långa resan?? Äsch det spelar ingen roll, för att vi ska åka jorden runt!! Jag är supertaggad inför att åka denna långa resan men jag är ändå lite ''rädd'' på något sätt... Tänk om det blir någon olycka eller ifall vi går fel, vi måste vara försiktiga, och hur ska vi ta oss fram till olika ställen? Bara med tåg? Jag är lite rädd för tåg så det kommer vara lite jobbigt...

Nu lämnar vi London och det känns lite jobbigt eftersom jag vet nästan allting om London och har bott där jättelänge, jag är född där och det är mitt hem så ,ja, det är lite jobbigt. Att åka jorden runt kommer vara en lång resa och samt en jobbig, men jag anar att det blir jätte roligt och vi kommer se en hel den nya saker! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar