måndag 16 november 2015

Nu börjar det!


Det var en lugn kväll, det fanns inte så mycket att göra. Jag hade redan
förberett Foggs mat och säng så att när han kom hem skulle han kunna äta och sen gå och sova.
Men då hände nått oväntat, Foggs kom tidigare än han brukade och han bara sa att jag skulle packa lite kläder och sen skulle vi åka jorden runt om 10 minuter. Jag bli häpen men jag bara lydde, jag packade några kläder och sen väntade jag tills vi skulle åka. Det var många saker som gick igenom mitt huvud nu.
Nu sitter jag här på tåget mot Dover. Foggs är som vanligt, han verkar inte rädd eller skrämd men jag däremot är väldigt skrämd och rädd, det skulle kunna hända vad som helst under resan. Jag hade aldrig trott att jag någonsin skulle göra det här men  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar