måndag 18 januari 2016

Jävla Fix


Hur fan kunde jag kunna låta mig själv ta nöje före arbete och hur kunde jag lita på Fix den snoken. Jag är så arg på honom så att jag kunde döda honom men det tänker jag inte göra för han kanske inte tänkte att jag skulle bli så full. Jag får bara hoppas att herr Fogg inte låter sig luras av Fix för det skulle vara förfärligt för oss. Men jag fattar inte vad han menade med att Herr Fogg var en tjuv kan han ha rätt. Nej det kan inte vara så bara tanken får mig att känna mig förfärlig för Herr Fogg kan inte ha gjort det han kan bara inte ha gjort det. Jag är så jävla arg på Fix, mig och hela den här resan för allt kommer leda till att Herr Fogg kommer att förlora en massa pengar och jag blir då avskedad. Nej det här handlar inte om mig utan om att hitta Herr Fogg och fru Aoda. Men hur ska det gå med Aoda för vi måste hjälpa henne också.

Allt detta gör mig bara orolig och rädd men mest av allt arg på mig och Fix. Jag får inte ge upp så jag tänker gå och leta efter dom för dom kan ha kommit på utan att någon såg.
Nu ger jag upp, jag har genomsökt hela den här stora båten efter Herr Fogg och fru Aoda. Jag ger upp för nu är jag säker på att dom inte är här för jag har genomsökt hela stora båten, i varge skrymsle och vrå. Men bad har hänt för tänk vad Fix tänker göra mot dom... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar