onsdag 9 mars 2016

Från Suez till Aden

Tjena tjena bloggen! Idag var det en spännande dag. Efter att åkt från London till Suez så har hela första resan varit intressant. Nu ska jag berätta om resan till Aden!


Jag och Mr fogg väntade på båten MONGOLIA som ska ta oss till Aden. Jag gick fram till en man och frågade vart konsulatet ligger. För jag behövde mitt och min husbondes pass påskrivet. Mannen jag fråga blev väldigt glad när han såg passen... Han fråga efter om det var mitt men jag svarade nejdå det är min husbondes pass. Undrar vad han menade med det.. Och varför var han så glad? Sen så fråga han om min husbonde var här, ja sa jag ganska snällt omöjlig ska sägs det själv. Efter en stund hör jag hans röst och han säger då att Mr fogg måste gå själv till konsuln och sedan säger han vart det ligger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar